Ponedjeljak, 20. kolovoza 2018.



Početna


Aktualno


Župa


Grad


Konavle


Županija


Zanimljivosti

Mali oglasi

Početna / Zanimljivosti /

Hrana koju treba izbjegavati u toplim danima

12.06.2014.


Da biste bili zdravi i osjećali se dobro, ishranu biste trebali prilagoditi godišnjem dobu. Dolaskom toplijih dana potrebno vam je više tekućine, a trebalo bi odustati od tzv. teške hrane.

 

 

Otkrivamo vam hranu koju biste trebali izbjegavati:

 

 

Previše začina – Začini mogu hranu učiniti ukusnijom, ali i zagrijati tijelo ubrzavajući metabolizam zbog čega biste mogi i češće biti gladni.

 

 

Mesna gozba – Ljeto nije vrijeme za uživanje u mesnoj gozbi. Stoga, budite umjereni jer pretjerano konzumiranje mesa ljeti može uzrokovati prekomjerno znojenje i probleme s  probavom.

 

 

Masna junk hrana – Izbjegavajte hamburgere, pomfrit i sličnu masnu brzu hranu.

 

 

Čaj i kafa – Kofein i druga pića koja sadrže šećer mogu zapravo dehidrirati tijelo. Osim toga, zagrijavaju tijelo što bi mnogi u ljetnim danima voljeli izbjeći.

 

 

Umaci – Umaci, pogotovo u restoranima, nerijetko su jako kalorični. Kako biste bili sigurni da u organizam ne unosite sastojke koji vam mogu naškoditi, najbolje je da umake spremate sami i potrudite se da budu što manje kalorični.

 

Najčitanije (7 dana)

Časna iz Postranja uskoro na časti oltara
KOBNA NOĆ: Troje mrtvih na prometnicama juga Hrvatske
"Velika povijest dubrovačke glazbe" dr. sc. don Miha Demovića predstavljena u Sponzi


Izdavač:

Župski portal d.o.o.
Put za Petraču 1
20207 Mlini

Impressum:
Kate Šutalo Cvjetković, glavna urednica

© Župski portal d.o.o.
ISSN 1849-1863


Kontakt:

tel/fax +385 20 411 896
mob. +385 98 345 900

e-mail: info@zupskiportal.hr

Marketing:
e-mail: marketing@zupskiportal.hr

Uvjeti korištenja


Početna
Aktualno
Župa
Grad
Konavle
Županija
Zanimljivosti

Ove stranice koriste tzv. kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći naše stranice slažete se s korištenjem kolačića. Pročitajte više: Uvjeti korištenja