Prvi regionalni festival vina Dubrovnik FestiWine nastavlja s promotivnom kampanjom i to za ciljane skupine. Nakon prezentacija vinarima po vinogorjima županije u studenom prošle godine, jučer je u dvorani Visia održana prezentacija za ugostitelje i hotelijere.
Dubrovnik Festiwine će se održati 24.-26. travnja 2014. u atriju restorana Klarisa, a središnjem događanju festivala – vinskoj izložbi prethodit će tematska predavanja, znanstveno stručni skup, kulturna događanja i promocije regionalnih vina u dubrovačkim ugostiteljskim objektima u festivalskom vinskom tjednu.
Prisutnim ugostiteljima i hotelijerima se na samom početku prezentacije obratio Nikola Dobroslavić, župan Dubrovačko-neretvanske županije, te u svom izlaganju istaknuo kako zasigurno imamo najkvalitetnija vina u Hrvatskoj i veliki potencijal, ali su loša organizacija na terenu kao i nedovoljno agresivan nastup prema tržištu naše slabe karike.
Stoga je izrađena i usvojena „Strategija razvoja vinarstva i vinogradarstva Dubrovačko-neretvanske županije“ kao strateški dokument koji bi trebao vinarima i vinogradarima pomoći pri rješavanju postojećih problema. Upravo je preporuka spomenute strategije održavanje festivala vina, te je županijska razvojna agencija DUNEA, kroz svoj projekt Wine, pokrenula održavanje prvog regionalnog vinskog festivala - Dubrovnik FestiWine. Župan se posebno osvrnuo i na problematiku uključivanja županijskih vina na vinske liste dubrovačkih restorana, hotela i cafe-barova, te još jednom pozvao sve ugostitelje i hotelijere da se aktivno uključe u projekt FestiWine, kojeg nosi Dubrovačko-neretvanska županija i RRA DUNEA, uz podršku Grada Dubrovnika.
Vido Bogdanović je u ime agencije Dubrovnik PartneR, koja je na natječaju dobila poslove produkcije, marketinga i promocije prvog regionalnog vinskog festivala, predstavio koncept i sadržaj posebno naglašavajući kako je festival samo središnji događaj oko kojeg bi se trebao stvoriti „vinski šušur“ te bi Grad, njegovi sugrađani i posjetitelji intenzivno živili i uživali vino.
Cilj je da Dubrovnik kroz par godina postane prepoznatljiva vinska destinacija, za što je potrebno puno zajedničkog rada i truda svih subjekata uključenih u turizam kako bi se repozicionirali. Naglasio je kako je Dubrovnik FestiWine odličan katalizator jer može povezati izvrstan izvorni, već gotov proizvod kroz postojeću infrastrukturu sa postojećim posjetiteljima Dubrovnika.
Poseban gost prezentacije, te kreator i jedan od predavača na stručnom skupu namijenjenom prvenstveno ugostiteljima i hotelijerima „Vino u turizmu“ koji će se održati 24. travnja 2014. u sklopu FestiWine-a Denis Ivošević, ujedno i direktor Turističke zajednice Istre i dugogodišnji uspješni djelatnik u različitim segmentima turističke djelatnosti u Istri, podijelio je svoja iskustva rada na unaprijeđenju i brandiranju pojedinih proizvoda u Istri, prvenstveno vina i maslinovog ulja. Istaknuo je kako je dugogodišnji trud i ulaganje u Istri rezultiralo time da se vino i maslinovo ulje gledaju kao turistički proizvod, ali i kao moda i stil života i kao takvi privlače educirane goste veće platežne moći, što omogućuje gotovo 45% restorana u Istri da rade tokom cijele godine.
Pozvao je ugostitelje i hotelijere da budu strpljivi i uporni, te naglasio kako je edukacija ključ uspjeha.
U srijedu, 22. siječnja slijedi prezentacija i predstavljanje Dubrovnk FestiWine-a djelatnicima turističkih agencija te vodičima.