Završetkom radova na školskoj sportskoj dvorani, započeo je i proces ishođenja dokumentacije potrebne za početak korištenja dvorane. Osim za prvobitnu namjenu (održavanje redovne nastave učenika OŠ Župa dubrovačka i djelovanje školskih sportskih klubova) dvorana bi mogla biti dostupna i ostalim korisnicima uz određenu novčanu naknadu kojom bi se podmirili troškovi nastali korištenjem dvorane.
- Pozivaju se sve udruge, klubovi, grupe građana, rekreativci i ostale interesne skupine da iskažu svoje zanimanje za potencijalno korištenje školske sportske dvorane i to u pogledu broja termina, vremenu korištenja dvorane, duljini trajanja termina, potrebama za veličinom prostora, vremenskom periodu u godini i sl.
Obrazac s ispunjenim podacima vezanim uz interes korištenja školske sportske dvorane potrebno je dostaviti u Općinu Župa dubrovačka najkasnije do 29. veljače 2016.godine nakon čega će se razmatranjem potreba utvrditi raspored i način korištenja školske sportske dvorane. Evidencijom interesa i potreba, te kvalitetnim planiranjem vjerujemo kako će se korištenje dvorane organizirati na sveopće zadovoljstvo budućih korisnika, poručuju iz Općine Župa dubrovačka.
Obrazak za prijavu nalazi se u dodatku u pdf formatu.