Dječji vrtići Župa dubrovačka mogli bi doživjeti značajne promjene na bolje, prvenstveno kroz kvalitetu usluge. Naime, Općina Župa dubrovačka prijavila se za ostvarivanje prava iz natječaja "Unaprjeđenje usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja dječjeg vrtića Općina Župa Dubrovnika".
Natječaj je to koji se provodu u sklopu Europskog socijalnog fonda Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014 - 2010, kojega je raspisalo Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.
Projektom je predviđeno produljenje rada Dječjeg vrtića Župa dubrovačka do 21 sat te rad subotom, uvelo bi se još smjenskih skupina, ali i provele edukacije za vrtićke zaposlenike, zaposlili se novi djelatnici, nabavila nova oprema, itd.
Na protekloj sjednici Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka, vijećnici su usvojili dvije točke kao preduvjete za ostvarivanje prava ovog natječaja. Radi se o Odluci o sufinanciranju troškova prehrane u DV Župa dubrovačka i Zaključku o objavi javnog poziva za prikupljanje ponuda za zakup dodatnog prostora za rad Dječjeg vrtića Župa dubrovačka.
Odlukom o sufinanciranju prehrane utvrđuje se visina subvencioniranja dnevnog obroka za djecu. Cijena dnevnog obroka iznosi 9,80 kuna po djetetu, a ostvaruje se tako da Općina osigura 70 posto navedenog iznosa, a Vrtići 30 posto. Inače, radi se tu o ionako uhodanoj praksi, ali koja se za potrebe natječaja trebala i ovako formalno uokviriti.
Što se tiče dodatnog prostora, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Jure Marić je rekao:
- Limitirani smo prostorom, prošle godine smo napravili dodatnu grupu. Nedostaje nam još prostora, koji mora biti u neposrednoj blizini vrtića. Moramo provesti natječaj kako bi ispunili projektne zadatke. Odnosno, moramo imati dokaz da ćemo se potruditi osigurati dodatne prostore. Oni postoje, s jednim vlasnikom prostora smo već provjerili potrebno, on bi se trebao javiti na natječaj. - kazao je Marić.
Inače, župska prijava je u prvoj fazi projekta ocijenjena pozitivnom. Vrijednost natječaja iznosi čak 300 milijuna kuna.