Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu World Travel Market (WTM) jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova koji se ove godine održava u svom hibridnom izdanju, odnosno uživo od 1. do 3. studenog u Londonu, dok će se virtualno izdanje sajma održavati 8. i 9. studenoga na online platformi sajma. Na sajmu je prisutan i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji se tijekom prvog dana sajma susreo s predstavnicima najvažnijih partnera kao što su easyJet, TUI, SAGA, Jet2.com & Jet2Holidays. Sastanci su održani i sa predstavnicima Globetrotter TV-a, National Geographica te Wanderlusta.
„Nastup na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova možemo gledati kao dio intenzivnih priprema za 2022. turističku godinu. Iznimno dobre rezultate postignute u ovoj godini, ali i odlične najave za iduću godinu, primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista. Zaključci sa prvog dana sajma vrlo su pozitivni, partneri za iduću godinu najavljuju rast potražnje za Hrvatskom i veći broj aviolinija, no pred svima nama je važan zadatak i velika odgovornost jer će osnovni preduvjet uspješne turističke sezone biti stabilna epidemiološka situacija“, izjavio je direktor Staničić, najavivši daljnje promotivne aktivnosti i projekte koji će za cilj imati pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i sigurne turističke destinacije bogate ponude.