Petak, 14. veljače 2025.



Početna


Aktualno


Župa


Grad


Konavle


Županija


Zanimljivosti

Županija:    Politika i gospodarstvo    |   Sport    |   Crna kronika    |   Županija info    |   Županijski đir    |   

Mali oglasi

Početna / Županija / Politika i gospodarstvo /    Sve vijesti iz rubrike Politika i gospodarstvo

Amerikanci prepoznaju ljepotu i autentičnost juga Hrvatske

27.01.2025.


U renomiranom kongresnom centru Javits u New Yorku, od 25. do 26. siječnja, održan je New York Travel & Adventure Show, jedan od vodećih turističkih sajmova u Sjedinjenim Američkim Državama. Posebnost ovogodišnjeg nastupa, odnosno predstavljanja hrvatskog turizma na američkom tržištu jest status Hrvatske kao Zemlje partnera, a hrvatski paviljon osvojio je i posebno priznanje najboljeg paviljona na sajmu. 

 

 

Među brojnim izlagačima na štandu Hrvatske turitičke zajednice, predstavile su se Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Korčule, promovirajući bogatu turističku ponudu juga Hrvatske. Svečano otvorenje sajma održano je u subotu, 25. siječnja, u 9 sati ujutro, uz prisustvo brojnih medija i uglednih uzvanika. Tom prigodom, na našem štandu su – ministar turizma i sporta Tonči Glavina te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić održali konferenciju za novinare, istaknuvši važnost hrvatske turističke ponude na američkom tržištu.

 

 

„Sa zadovoljstvom mogu reći da je prema izvješću Luxe Report američkog Virtuosa, jednog od vodećih svjetskih operatera za luksuzna putovanja, Hrvatska uvrštena među pet najboljih svjetskih destinacija za 2025. godinu. Time se dodatno potvrđuje međunarodno priznanje i atraktivnost Hrvatske na globalnom turističkom tržištu, a upravo kroz cjelovitu reformu turizma, koju provodimo, želimo osigurati još bolje rezultate, jačajući poziciju Hrvatske kao destinacije koja nudi kvalitetu, raznolikost i jedinstvena iskustva. Upravo to su, uz sigurnost koju naša zemlja nudi, i najvažnije stvari  koje Amerikanci traže kod putovanja i zbog toga nam je izuzetno drago da i ovdje u New Yorku, gdje smo zemlja partner, imamo priliku Hrvatsku promovirati kao destinaciju koja sve to pruža. Kroz sva ulaganja koja smo osigurali u proteklom razdoblju, cilj nam je osigurati da Hrvatska ostane sinonim za kvalitetu, autentičnost i održivost, čime će privlačiti turiste, pa tako i ove s američkog tržišta, tijekom cijele godine“, rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina. 

 

 

U okviru sajma, tijekom oba dana održan je poseban program u sklopu hrvatskog izložbenog prostora. Na subotnjoj press konferenciji „Unveiling Croatia's 2025 Travel Initiatives, Tourism Strategies, and Exciting Developments for the Year Ahead“ predstavnici medija upoznali su se s glavnim ciljevima i trendovima hrvatskog turizma za ovu godinu, među kojima su posebno istaknuti briga o održivosti i kreiranje jedinstvenih doživljaja u razdobljima izvan špice sezone te u kontinentalnim dijelovima naše zemlje.

 

 

„Popularnost Hrvatske kao turističke destinacije u SAD-u, našem najvažnijem dalekom tržištu, kontinuirano raste, osobito zahvaljujući širokoj lepezi turističkih proizvoda i visokoj kvaliteti usluga i zato mi je iznimno drago što se upravo u New Yorku ove godine imamo priliku predstaviti kao Zemlja partner. Amerikanci iznimno cijene našu zemlju zbog osjećaja sigurnosti i jedinstvenih doživljaja, a budući da ju nerijetko posjećuju izvan glavne sezone, uvelike utječu i na razvoj cjelogodišnjeg hrvatskog turizma. Naš je zadatak odgovoriti na zahtjeve suvremenih turista i to kroz pojačanu promociju manje poznatih i nerazvikanih mjesta kakva naši daleki gosti preferiraju. Čvrsto vjerujem da ćemo u tome i uspjeti te da ćemo i u budućnosti biti nezaobilazna destinacija američkih gostiju prilikom njihovih posjeta Europi“, komentirao je direktor Staničić. 

 

 

Poseban program dodatno je obogatila prezentacija Hrvatske kao Zemlje partnera na glavnoj pozornici Destination Theatre. Također, hrvatska delegacija tijekom sajma susrela se s brojnim strateškim partnerima i predstavnicima turističkih subjekata kao što je američki Sky Vacations. Riječ je o renomiranom turoperatoru koji promovira hrvatske manje poznate destinacije kao idealna mjesta za odmor izvan glavnih ljetnih mjeseci. Sastanak je održan i sa organizatorom Spartan traila koji će se i ove godine održati u Hrvatskoj.

 

 

Poseban naglasak u predstavljanju Hrvatske stavljen je na bogatu kulturnu baštinu i tradiciju, pa su Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Korčule posjetiteljima približile jedinstvenu otočku tradiciju viteških igara te Korčulanski festival viteških igara, koji svake godine oduševljava domaće i strane goste. Nekoliko hrvatskih vinarija predstavilo je agentima svoja vina na degustacijama koje su održane na hrvatskom štandu tijekom oba dana trajanja sajma.

 

 

Američki gosti prepoznali su ljepotu i autentičnost juga Hrvatske, što potvrđuju i impresivni turistički rezultati. U 2024. godini, Dubrovačko-neretvansku županiju posjetilo je 236.057 američkih turista, koji su ostvarili 642.670 noćenja. U odnosu na prethodnu godinu, to predstavlja rast od 11% u dolascima te 9% u noćenjima, što svjedoči o sve većoj popularnosti ovog prelijepog dijela Hrvatske na američkom tržištu.

 

žp

Najčitanije (7 dana)

Kaufland povlači prehrambeni proizvod zbog prisutnosti staklenih krhotina
ŽUPKA ima novog predsjednika
Trebamo li se bojati da će Britanci manje dolaziti na jug Hrvatske


Izdavač:

Župski portal d.o.o.
Put za Petraču 1
20207 Mlini
OIB: 89930037338

Impressum:
Kate Šutalo Cvjetković, glavna urednica

© Župski portal d.o.o.
ISSN 1849-1863


Kontakt:

tel/fax +385 20 411 896
mob. +385 98 345 900

e-mail: info@zupskiportal.hr

Marketing:
e-mail: marketing@zupskiportal.hr

Uvjeti korištenja


Početna
Aktualno
Župa
Grad
Konavle
Županija
Zanimljivosti

Ove stranice koriste tzv. kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći naše stranice slažete se s korištenjem kolačića. Pročitajte više: Uvjeti korištenja